Wednesday 28 December 2011

Apabila Saya Jakun ...

*Video ni dah lama, saya je yang lambat.

             Waaaahhhh! Korang, tengok video ni, perhatikan dekat 0.22. Cuba dengar betul-betul apa yang Messi cakap. Hee tak dengar? Suara dia memang agak perlahan sebab dia sangat pemalu dan 'soft-spoken'. Sebab tu saya suka dia Ngee. Biar saya beritahu, dia cakap, "NICE TO MEET YOU". Kejap, sebenarnya, awal-awal tu pun dia cakap benda yang sama kan? Hahaha, dia sengal dan dia comel (: Okay, tak faham kenapa saya teruja sangat? Sebenarnya Messi manalah reti berbahasa Inggeris. Haha jadi saya sangat terkesima dengar dia sebut ayat tu. Dahlah suara dia mencairkan, lepas tu loghat Sepanyol dia sangat seksi Haha saya suka saya suka. Sebelum ni kan, dia cakap dia nak sangat belajar bahasa Inggeris. Cuma saya tak rasa dia ada masa untuk tu. Alah, belajar je dengan Fabregas, kata pernah jadi orang London kan, mesti lah bahasa Inggeris dia dah fasih Hehe. Hmm tak apalah, sekurang-kurang Messi berusaha nak jadi lebih baik. Ni yang makin suka kat dia Opps >,<

           Okay lagi satu, saya nak cerita, phone saya yang Spiro tu rosak tau. Sedih sangat! Lepas tu Abah malas nak layan kot untuk betulkan segala sebab kali kedua rosak kan. Tapi Abang Syam yang baik hati belikan phone baru, Samsung Corby 2. Alahai, terharunya! Terima kasih eahh Abang Syam. Dahlah masa puasa hari tu dia belikan saya jersi FC Barcelona. Aww, suka sangat :D Semoga rezeki Abang Syam bertambah dan cepat-cepatlah bertemu jodoh. Teeettt. Hehe, terima kasih daun keladi <3


P.S : Nice to meet you ---> I'm officially loving this phrase  :D