Wednesday 8 February 2012

Forever SA :D

ASSALAMUALAIKUM .

Apsal ramai sangat pakai kasut Messi? -,-      
Hari ni kan, saya bangun tidur je dah tak ada mood. Tak tahu kenapa, padahal semalam puas senyum sampai ke telinga gara-gara Vanilla Coklat. Amir Asyraf tulah, buat saya cair dan lebur tahap hampir nak tersejat. Okay, abaikan ;D Hmm dah sarapan semua, tengah-tengah mood lari entah ke mana tu, saya pun bacalah surat khabar Utusan Malaysia. Untuk pengetahuan anda, setiap kali saya baca surat khabar, saya akan baca segmen sukan dulu. Kenapa? Pertama, saya memang sangat gila akan bola sepak. Kedua, saya memang suka membaca *terutamanya surat khabar* dari muka surat belakang. Itu habit saya. Jadi tengah membelek-belek tu, ternampaklah gambar Encik SA aka Syahrul Azwari (GAMBAR DI ATAS), Tengok gambar tu saya dah tersenyum sikit. Jadi, saya main campak je surat khabar yang tak habis dibelek tu, ambil laptop Abang Bal dan 'log in' ke Twitter. Nak tweet pasal gambar tulah. Entah kenapa teruja sangat, macam gambar dia tak pernah masuk surat khabar je. Lepas tu baru perasan yang SA tengah online juga. Dan kemudian .....


Dah shut down lappy, online guna phone.
#ItuPerkaraBiasa  :P
Ya, DIA RETWEET SAYA, buat kali keduanya! Haha :D Tak percaya ke? Cer baca tweet yang kedua tu (GAMBAR DI SEBELAH). Memang terus gembira teruja bahagia lah saya! Dan, betul-betul lupa yang saya tengah bad mood sebelum tu Hee. Masa pertama kali dia retweet saya pun situasinya hampir sama, saya tak ada mood langsung. Terima kasihlah sebab menceriakan hari saya ya :)  Ohh Lepas tu kan, dia ada membahasakan diri dia sebagai 'Awa' dalam satu tweet. Haha sumpah comel sangat sangat. Awa Awa Awa  Hmm apa-apa pun, wahai Awa, hitam itu manis. Hehe hitam pun handsome apa :P Dan saya harap Awa akan kembali cergas dalam masa terdekat sebab saya rindu nak tengok dia main untuk Harimau Muda. Rindu sangat. Sangat.

P/S: Sebenarnya, bila kita mention orang yang kita minat dalam tweet, tujuannya nak dia sedar kewujudan kita, nak dia tahu yang kita sentiasa sokong dia. Takadalah macam kita minat orang yang tak tahu pun kewujudan kita kan. Kalau dia tak retweet/reply, tak apalah, tak kisah pun *Err kisah sikit sebenarnya* Haha. Tapi kalau dia retweet/reply, itu bonus lah. Cuma harap-harap, dia bacalah tweet tu walaupun tak reply/retweet :)

THANKS AWA, LOVE YOU  
Eh ? >,<


 "Just close your eyes and enjoy the roller coaster that is life" -Zayn Malik 

No comments: