Saturday 18 February 2012

Tumblr Crush? Hehekk :p

Assalamualaikum

Hai. Pertama sekali, saya nak tanya satu soalan; pernah tak korang jumpa 'doodle gif'  kat  bawah ni?

Err yang ni.....?
Yang ini ke..........?

Tak pernah? Okay :| Alah, Tumblrers mesti pernah nampak punya. Tak kisah lah, yang penting comel kan gifs tu? *Tolonglah angguk*  Haha :p  Sekarang ni saya nak cerita tentang pelukisnya. Pelukis? Oh pelukis yang ni tak gunakan pensel, berus atau 'watercolour' sebab dia melukis menggunakan 'mouse' (:


Tadaaaaaa! Inilah JE The Wimpy Kid. Nama sebenar dia? Tak tahu. Tapi yang saya pasti, dia orang Filipina, dan berumur 22 tahun (ke 23?).  Ehh? Apa-apa pun, fakta terpenting ialah dia ni...........


Hahaha okay *kegatalan terserlah* Sebenarnya kan, semalam sehari suntuk saya menggeledah blog dia, dari muka surat 79 sampailah muka surat 1. Ya, Saya memang suka mula dari muka surat belakang. Dan sesungguhnya saya dah ter'suka' dia. Ohh TIDAKKKK! Cubalah tengok, comel kot dia ni. Err tak eahh? Okay :| Alah, kalau korang hayati setiap gifs dan komik dia, gerenti tersuka! Cehh ye ye lah seyy xD Sejujurnya, saya rasa dia ni seorang yang sangat sangat berbakat, kreatif , comel, kelakar, 'friendly', tekun, sabar dan romantik (?). Hahahaha bukan main >,< Tapi, itu pandangan saya je lah. Dan dia suka pasta, sama macam saya. Dia suka binatang, dia pencinta alam pun sama macam saya. Alah kenapa banyak sama ni? Hahaha abaikan :P

Kucing dia nama Sausage. Alolo <3
Sebetulnya, saya sangat sangat sangat  suka 'doodle gifs' dia yang comel tahap ASDFGHJKL tu! C: Tapi bukanlah saya tersuka kat dia sangat pun. Cuma memang 'addicted' pada blog dia lah kan.   Ngeee.


Okay, this gif....... :p
So yeahhhhh, say hi to my Tumblr crush . Aha Lalalala ~


" I love you but you don't see me" - JE 


Tambahan: Ohh lupa! Tengah syok 'stalking' dia kan, boleh pula saya ter'like' post dia yang masa 2010 tahu! Kantoi  Hahaha  xD Hmmm tapi dia tak perasan punya lah :p

No comments: