Tuesday 13 March 2012

HE IS BACK ! ! !


ASSALAMUALAIKUM.

Hi, semalam kan, ada satu video muncul kat dashboard Tumblr saya. Video episod terbaru Top Gear dan Kimi Raikkonen sebagai tetamu! Teruja sangat! Dan bila tengok video tu, sumpah terkejut! Sejak bila Raikkonen jadi sangat kelakar ni? Berdekak lah! ! !  Hahahahaha xD  Saya suka parts ni::

Kimi: I like sleeping 



Kimi: There was a nice helicopter on the left !


Kimi: Not bad car to drive in.


Kimi: *rubs his nose* OOOPS  




Kimi: I hope I will be in top ten.
Jeremy: Top ten? *counts the 8 names*. You're gonna make it.

Mungkin tengok gifs ni korang tak faham, jadi kena tengok video. Lagipun, ada banyak lagi parts yang lebih kelakar sebenarnya. Apa yang penting, saya tak sabar nak tengok Formula 1 musim 2012! F1 lain masa Kimi tak ada. Sejak dia berhenti, sekali dua je saya tengok GP F1, bosan lah!  Walaupun saya sokong Vettel tapi dia tak ada 'sesuatu' yang buat saya nak melekat kat depan TV sepanjang race. Kimi je ada 'sesuatu' tu. Apakah -.- Haha Dan saya rindu gila kot kat Kimi. Semoga dia dapat buat yang terbaik musim ni. Go Kimi ! Go Kimi ! :D

Saya rasa  bila GP Australia start, Tumblr saya akan penuh dengan gambar dia. Ahaa sorry :)

Ohh motif letak gifs banyak-banyak sebenarnya sebab saya baru belajar buat benda alah ni. Tu yang jakun sikit Hehe :p Tapi gifs saya tak lawa sebab saya tak guna Photoshop. Kalau post kat Tumblr buat malu je, gifs diorang semua kebabooom punya! ! ! Jealous weyy. Tak apalah, saya budak baru belajar :')

 Lagi satu, saya baru tau yang Messi ni boleh jadi goalkeeper yang hebat (?) Ahaa :)
Fulamakk! Ada macam KFCM tak? Hahaha tinggi dah sama  ;D


Reporter:  We missed you but did you miss us?
Kimi: I think you missed me more.
^Hahaha legend :D

No comments: